.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
230 سايت عليه قانون هدفمند کردن

معاون توسعه و منابع انساني رئيس جمهور گفت: مهم ترين مسئله در اجرايي کردن قانون هدفمند کردن يارانه ها، آرامشي است که بايد به مردم داده شود، زيرا در حال حاضر 230 سايت داخلي و خارجي عليه قانون هدفمند کردن يارانه ها فعاليت مي کنند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از شبکه خبر دانشجو، لطف الله فروزنده در يازدهمين نشست سياسي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي که روز گذشته در باشگاه خاقاني برگزار شد، اولين حرکت جريان استکبار بعد از شکست در فتنه 88 را تحريم عنوان کرد و گفت: اين تحريم در مقايسه با سال هاي قبل سنگين و بي نظير بوده است و تحليل آن ها اين بود که اين فشارها مي تواند موثر باشد.
وي افزود: جريان فتنه هم تصور مي کرد با اجراي هدفمند کردن يارانه ها نارضايتي مردم افزايش مي يابد که به واسطه تحريم و نارضايتي مردم از هدفمند کردن يارانه‌ها، جريان استکبار مي تواند به اهداف خود دست پيدا کند.
سخنگوي جمعيت ايثارگران با بيان اين که تحريم براي ما به يک فرصت تبديل شده است تصريح کرد: بسياري از کشورها با ما در ارتباط هستند و زمينه خوبي هم براي سرمايه گذاري فراهم آمده است و از سوي ديگر زمينه براي خودکفايي فراهم شده که توليد بنزين يکي نمونه بارز آن است.
وي با اشاره به تلاش هاي مستکبرين براي مخالفت با سخنراني احمدي نژاد در سازمان ملل و ايجاد خلل در سخنراني وي افزود: با وجود همه اين تلاش ها، 159 کشور در زمان سخنراني رئيس جمهور کشورمان در سازمان ملل حضور داشتند و به فصل الهي در اين سفر، دولت استکبار به چالش کشيده شد.
فروزنده در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هم اکنون نيز جريان استکبار پس از قطعي شدن سفر رئيس جمهوري به لبنان، فشارهايي را به دولت لبنان وارد کرد که ناکام ماند و اکنون مي کوشد تا فضاي رسانه اي را در دست بگيرد.
وي هدفمند کردن يارانه ها را مهم ترين تحول اقتصادي کشور عنوان کرد و افزود: هدف از اين طرح آن است که اولا يارانه ها به دهک هاي مستحق داده شود و همچنين مصرف خانوار و صنعت مديريت شود تا از اسراف انرژي در کشور که بسيار بالاست جلوگيري به عمل آيد.
معاون توسعه و منابع انساني رئيس جمهوري بهره وري را، هدف ديگر هدفمند کردن يارانه ها عنوان کرد و اظهار داشت: در سند چشم انداز بهره وري 5/2 درصد پيش بيني شده است اما اکنون بهره وروي ما تنها 4/0 درصد است که بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي افزود: بعداز 2 سال که بر روي اين لايحه کار سنگين کارشناسي انجام شد و اقدامات جدي هم روي آن صورت گرفت اکنون، 46 بسته اجرايي تهيه شده است تا هدفمند کردن يارانه ها را اجرايي کند.
فروزنده با بيان اين که اولين گام ها يعني جمع آوري اطلاعات خانوار، شناسايي 7 دهک و آماده سازي بستر پرداخت الکترونيک تکميل شده است، گفت: مهم ترين مسئله در اجرايي کردن اين قانون آرامشي است که بايد به مردم داده شود زيرا در حال حاضر 230 سايت داخلي و خارجي عليه قانون هدفمند کردن يارانه ها فعاليت مي کنند.
وي افزود: جريان استکبار و جريان فتنه تلاش مي کند تا هدفمند کردن يارانه ها را زمين بزند، و در حال حاضر مسئله فرهنگ سازي و مقابله با اين تنش هاي رواني بسيار مهم است تا کار با طمانينه و خوب به پيش برده شود.
قائم مقام جمعيت ايثارگران با تاکيد بر اين که هدفمند کردن يارانه ها تکليف دولت هاي قبل هم بوده است گفت: اجراي اين قانون موجب رسيدگي به طبقات محروم و کاهش فاصله طبقاني، هدفمند شدن اقتصاد، مقابله جدي با رانت خواري و ايجاد اشتغال مي شود.
وي با بيان اين که حساب ها از اين ماه شارژ شده و پول دو ماه در حساب مردم باقي خواهد ماند افزود: براي جبران تورم ناشي از حامل هاي انرژي ما يک پرداخت نقدي را داريم که به خانواده ها داده مي شود و بخشي را هم بايد مديريت مصرف کنند که در اين صورت چه بسا افراد مي توانند اضافه بر آن مبلغي را براي خود داشته باشند.
فروزنده با تاکيد بر اين که دولت در صدد است تا به مردم فشار وارد نشود، تاکيد کرد: برخي ها با تجميع نقدينگي، خود را بسيج کرده اند تا اين طرح را زمين بزنند و دولت براي مقابله با اين افراد از اصل غافل گيري استفاده مي کند؛ تورم هم با پولي که به مردم داده مي شود جبران خواهد شد.
وي خاطر نشان کرد: يکي از محور هاي اصلي جريان فتنه در زميان انتخابات، طرح هدفمند کردن يارانه ها بود، زيرا فتنه گران به خوبي مي دانند با اجراي اين طرح مديريت به دست مردم خواهد افتاد که قطعا بهتر خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.921 seconds.